淤泥菡萏

不是归人,只是过客.

Rape Me - Nirvana

涅槃重生

存档灵魂:

Rape me
百 般 蹂 躏 


【歌词】


Rape me
Rape me, my friend
Rape me
Rape me again.
践踏我
蹂躏我,我的朋友
践踏我
再一次的蹂躏我。

I'm not the only one[4x]
我又不是唯一的一个,(有什么好可怜) 。 

Hate me
Do it and do it again.
Waste me
Rape me, my friend. 
厌恶我
尽管再一次放马过来 
摒弃我
蹂躏我,我的朋友 。

I'm not the only one [4x]
我又不是唯一的一个,(有什么好可怜) 。 

My favorite inside source,
I'll kiss your open sores,
Appreciate your concern
You'll always stink and burn.
Rape me
我欢乐源泉在内心深处  
我要亲吻你撕裂的伤痛
关心你的关心
尽管你恶语相加,尽管你怒火中烧。  

Rape me
Rape me my friend,
Rape me,
Rape me again.
践踏我
蹂躏我,我的朋友
践踏我
再一次的蹂躏我 。

I'm not the only one[4x]
我又不是唯一的一个,(有什么好可怜)。  

Rape me again. [17x]
我经受百般蹂躏。


评论
热度(16)

© 淤泥菡萏 | Powered by LOFTER